dilluns, 28 de maig del 2007

DIA POST ELECCIONS

Holaaaa... Va, seguirem com sempre. Crònica de les Municipals 2007:

  • A les 8:00h. Constitució de la Taula Electoral al CAP. Sóc suplent de 2n Vocal. Em lliuro i surto corrents.
  • Vaig cap a l’agrupació a preparar cosetes abans no siguin les nou que pugui anar a votar.
  • A les 9:11h. Voto. Òbviament ja sabeu a quin partit.
  • Em penjo la targeta d’apoderada i que comencin les Eleccions!!!
  • Vaig a la meva escola, CFA Rafael Farré. I una vegada anem a l’agrupació a esmorzar i a partir d’aquí ja comença el no parar, a una escola i a altre, a encarregar el dinar (boníssim per cert), a comprar el que faci falta per els interventors i els demés (sigui aigua, cafès o couldina).
  • Les hores passen... es va veient la poca participació i com a tothom, comencen els nervis.
  • 20:00h. Es tanquen les escoles. Comencen el recomptes.
  • 20:45h. Ja sabem els resultats.
Conclusió:
  • El PSC-PM queda segon per 143 vots de diferència amb el partit més votat.
  • Qui lidera aquest partit que s’acosta al primer tan a prop? En Xavi Paz. Amb la seva joventut, tot i ser el candidat des de fa uns mesos, que va començar de regidor fa 4 anys i com a Independent i que encapçala una llista jove, innovadora i prometedora. En Xavi Paz, ha agradat, ha estat escollit per 2950 veïns de Molins de Rei.
  • Família... ÉS UN BON RESULTAT!! No ho dubto.
  • Que ha influït l’abstenció? Sí. I personalment crec que haurem de treballar en això. Dia a dia. Tenim un projecte, que no s’acaba amb les Municipals, per això estem aquí, per treballar per Molins de Rei. I ho farem.

Nois, noies. Sé que em repeteixo... GRÀCIES!!! Als votants, als veïns, a les antigues mestres, als antics companys d’escola, als companys de partit, a la família, als periodistes, a les companyes de feina, als comandos (que seguiran encara no hi hagi banderoles o cartells), a les noflowers i demés varietats...

GRÀCIES, per brindar amb cava bo i fresquet, per les fotos de la nova regidora, per les aportacions al blog, per llegir els meus sms, per saber que estic, per ser copilots en els viatges a les escoles... bé... per la Magia...

Parlarem? Segur... ja sabeu on estic!!!

Petonets i sigueu feliços!



Gràciespertot...