dimarts, 15 de maig del 2007

DIA 5 DE CAMPANYA

Bon dia!

Ahir a la nit no vaig escriure res, però us faig un resumet del dia, que crec va estar molt complert.

Al matí debat a Radio Molins de Rei, amb l’Esther Espinosa. De què va parlar? De persones.


Exacte, el que més ens interessa, les persones, els veïns, els molinencs. El respecte, el tracte, la proximitat. Amics, l’Esther en sap d’això. El nostre programa en parla d’això, el Xavi treballa en això, l’Equip treballem en això: LES PERSONES.

A la tarda, porta a porta al meu barri, el de l’Àngel. Bona rebuda.

I com a persones que som, no us oblideu de felicitar a la Magda que ahir va ser el seu aniversari. FELICITATS!!!!

Aquest matí porta a porta al comerç. Heu vist al Xavi?

Aquesta tarda Trobada amb les Entitats Esportives. A les 20:00h a la sala d’actes del Poliesportiu Municipal. El Xavi Paz parlarà amb els col·lectius i les persones que en formen part, enraonant sobre les nostres propostes en l’àmbit de l’esport. Allà ens veurem!

I demà més porta a porta, debat Fòrum XXI... i més!!!

Els dies passen, ja en queda 1 menys com qui diu.

Cada dia n’aprenc alguna cosa, em sorprenc gratament amb les persones que conec, en tots els àmbits. De vegades només fa falta fixar-s’hi.
Eli, bienvenida al blog y de nuevo a mi vida!!!
Tineon, gràcies per ampliar els meus coneixements cinematogràfics. I ser el meu corresponsal en aquesta “guerra”.
Els Aquaris, sempre estem volant... quanta raó company!!!
I noies meves, no esteu soles!!!!

Aquests Zipi i Zape a tots llocs... Què miren? l'Alcaldia que se'ns acosta???...


Petonets i sigueu feliços.