divendres, 25 de maig del 2007

DIA 15 DE CAMPANYA: ÚLTIM DIA

UN DIA MENYS, MÉS FEINA FETA!!!

Ja està, ja s'acaba... ens semblava que no arribaria mai eh? I ja estem a l‘últim dia de campanya i esperant que siguem molts els votants en aquestes Municipals el proper diumenge 27 de Maig.


Ahir, els meus companys d’equip van fer una tasca immillorable, amb el Xavi al capdavant, és clar. Al matí, toc-toc al Comerç, a les 12:00h Roda de Premsa a la Rierada (Medi ambient), després de dinar (que han d’agafar energies homeee) a la Riera Bonet, i van acabar jugant a Tennis de Taula al Col·legi Alzina, amb el Club Tennis Taula de Molins de Rei.

I com no, la
XP-Mòbil no va deixar de fer feina, a TOTS els barris, no es va descuidar del meu, el de l’Àngel.

I us preguntareu... on estaves tu??? Doncs, vaig fer un parèntesi
, vaig anar al meu primer súper míting. Vaig anar al Poliesportiu de la Mar Bella, a veure l’Acte Central de Campanya del nostre company Jordi Hereu, amb el President Montilla i el President del Govern Jose Luís Rodriguez Zapatero. Que sí, que era Barcelona... d’acord, no us ho negaré, però les paraules dels que allà van parlar eren PER A TOTS. Les tres “M” que m’acompanyaven tampoc s’ho van perdre...


Amb què em quedo? L’Hereu va estar molt bé, tots en general (ZP enganxa), el públic, els crits, els aplaudiments, l’energia que es transmet... i per a recordar i repetir la frase del Montilla: “Quatre minuts per a decidir els propers quatre anys”, quatre minuts que es triga en votar, i amb aquest vot es decidirà la propera legislatura. ANEM A VOTAR!! Us espero diumenge.

I com diu el President de la Generalitat, 4minuts x 4anys, així som l’equip, un tot terreny, perquè ahir, després d’un intens dia viscut... amigues i amics, ens va tocar nit de Missió: CARTELLS FI DE CAMPANYA. Anit tots érem un comando “el-millor-de-cada-casa”, ja a aquestes alçades, anàvem tots a una.

L’anècdota? Vam patir una mena d’atac a la XP-Mòbil, al passar per la Plaça de la Creu (davant l’estanc Margarit). Els implicats? Un “personatge” que es va tapar la cara amb la samarreta, un tamboret de bar, la XP-Mòbil (amb nosaltres dins). No fa falta que us expliqui més per que aneu lligant caps... res seriós, però sorprenent.

I
avui? A les 10:30h, entrevista a Xavi Paz a Radio Molins de Rei. A les 11:00, visita al Mercat Municipal amb regalet... A les 20:30, no us oblideu L’ACTE FINAL DE CAMPANYA. Al Parc de la Mariona, per a totes les edats, per a tothom, pica-pica (sopar) i ball!!!

I ja està família... tot depèn de nosaltres, de que exercim el dret al vot i escollim la millor opció:
XAVI PAZ PSC MOLINS DE REI.
PD: Vull donar les gràcies també a les meves companyes i companys de feina, que han viscut la campanya amb mi. I a la meva família, és clar, que a més de viure-la, l'han patit... GRÀCIES!

Petonets i sigueu feliços!!!


QUATRE MINUTS PER DECIDIR ELS PROPERS QUATRE ANYS DE LEGISLATURA