dimarts, 22 de maig del 2007

DIA 11 DE CAMPANYA

Bon día!!

No us puc explicar gaire ara, del dia d'ahir...

Quan tingui un momentet m'hi poso.

De moment us deixo l'entrevista del Xavi Paz a La Vanguardia.

Fins ara!!!

Ja torno a ser aquí.

Bé, què us sembla la entrevista de La Vanguardia? Clar, concís i contundent.

Va, us explico el dia 11 de Campanya que va ser ahir dilluns... ja queden menys dies, ja s’acosta el 27!!

Ahir a la tarda, porta a porta a l’Àngel Guimerà.


I a la nit... ho endevineu? Si heu passejat pel poble ho haureu vist... sí!!! Missió: “Pancartes i Cartells”.
Els comandos segueixen sent els mateixos: “Pancartes-estratègicament-situades” i “Cartells-Acte-Final-de-Campanya”. Els integrants van canviant, però resten els de la primera tongada (noflowers i amants del risc i l’aventura).
I per ser l’últim dia de missió, va estar bé. “Pixa, pixa... un sigarrito”, li va dir un pel carrer a la foto del Xavi de la XP-Mòbil.

Del Debat d'Esplugues Televisió, m’han arribat noticies bones, però, m’estimo més esperar-me al Debat Electoral de demà, aquí al Foment. No me’l perdo!!!!


Bé, vaig a fer-ho bé i a començar amb el dia 12 de Campanya a una altra entrada... i vaig al dia... per fíiii!!!