diumenge, 25 de març del 2007

RESUM INFORMATIU

Ja ha passat...

Ja hem presentat el XAVI
PAZ com a candidat y futur alcalde de Molins.

Que com ha anat? Us parla la co-presentadora, jo... sí, amb l'actor i doblador Lluís Posada (gran professional), així que us donaré el meu punt de vista.


Mireu, a part dels nervis que ja duia jo, i una mica tothom, quan en començar ens hem pujat el Lluís i jo a la tarima, i ha entrat el Xavi... bufff... tots drets i aplaudint... quina sensació... jo creia que ja no feia falta dir res!!!

I bé, comencem el lío, la Carme Chacón diu unes paraules molt maques... mira que és simpàtica! Seguim i presentem el vídeo... que m'ha semblat emocionant. No vull ser bleda ni res, però el vídeo era un d'on venim i a on anem, i era la vida del Xavi i el que vol fer per Molins i... tot amb una música que...! i quan acaba, el Lluís presenta el "futur alcalde de Molins de Rei!!!" i surt el Xavi amb la música de campanya a tope ... quin moment!!!

Després el discurs, on ha plantejat les línies de treball del programa i cosetes... i ja està! Tothom a fer l'aperitiu, a beure cava i a xerrar!!

Personalment, sóc sincera, no sé ni com he parlat, si ho he fet millor o pitjor, perquè els nervis eren importants, crec que no m'he equivocat en explicar-vos la festa.

Del que no m'oblido es:



  • De la meva família (sí, jo la primera), que han vingut tots, i ma mare havia treballat a la nit, pobreta meva. GRÀCIES.

  • Del Lluís Posada, que pobre, m'ha hagut d'explicar més d'una vegada les coses a dir (perdoneu-me els errors), GRÀCIES.

  • Dels companys i companyes del partit, que tot i que sé que sóc una novata i que sóc pesada molts cops, m'han recolzat en tot moment. GRÀCIES.

  • De l'Aroa, l'Anna, la Núria i el Fèlix (mon germà) que han estat al càrrec de la guarderia, bona feina!!. GRÀCIES. (Foto cedida pel Fèlix)

  • Dels amics que he retrobat al Foment, que feia temps que no veia.

  • Dels que he conegut avui, que espero m'acompanyin molt de temps.

  • I del Xavi, el proper alcalde de Molins de Rei. Que ens ha il·lusionat a tots els que hi érem al Foment (quasi 400) i a molts que no hi eren. GRÀCIES.

Sí que em descuido de coses, ho sé, està gravat tot, així que ja ho tornarem a veure.

Aiissss.... què emocionant.

GRÀCIES PER VENIR!!!


Ah! Demà el Xavi a Radio Molins de Rei, a les 11:00!

1 comentari:

Ferran Espinosa ha dit...

Luego dirás que no me leo tus notícias...