dimarts, 20 de març del 2007

Agenda...

La meva agenda està feta un desastre...

I això que només estem al març!!! Que si reunions, que si visites de la feina, aniversaris, canvis de cites (amb el conseqüent guixot)... bbffff!!! Que posem un reunió pel dimarts i... ooohhh! que no pot ser que a no sé quí no li va bé i vinga! reunió dilluns o dimecres, que és quan tinc el curs!!

Per sort el diumenge 25, no tinc curs de res, i NO PENSO FALTAR, a la "Gala" (com dic jo) de presentació de
Xavi Paz com a candidat del PSC per a l'Alcaldia de Molins... aixxx!!! la Carme Chacón vindrà, i alcaldesses i alcaldes que ens recolzen... a més, quants més siguem més riurem! Ja veureu quin alcalde que tenim! (ups, perdò, que tindrem).

I dilluns... sí, dilluns hi ha Assamblea de militants per aprovar les llistes i tal... i sí, faltaré al curs (com ja sabeu, Gestió de RRHH)... no em perdo l'esdeveniment. Si no m'equivoco, és al Barri del Canal... el meu de tota la vida!

Ja us explicaré i ja us veuré...

I l'agenda tota guixada... però m'agrada així.

Bona nit!!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

el diumenge un gran dia, es presenta el millor candidat per molins.

que tremolin els altres, jejejejeje

La Sala dels Miralls ha dit...

Woo!! buscant buscant! he trobat una catalana com jo!

M'ha fet il·lusió:)

Sort amb la teva agenda! jo la tinc igual... però d'exàmens.. jiji

Àurea