dilluns, 19 de març del 2007

Un cap de setmana més...

Com és que el temps passa tan ràpid?

Divendres vam celebrar l'aniversari de ma mare (que és demà dilluns) i de ma germana (va ser dilluns 12). L'Ainhoa ha fet 25... 25!!! però si fa dos dies era un tap de bassa que feia ballet i encara no sabia quasi ni caminar...
Bffff, i si passa per ella passa per tots!

Aquest cap de setmana he estat a Calella (Costa Brava), la meva tieta ja comença a l'Hotel, el Kaktus Playa, on vaig estar jo també l'any passat... no fa tant! Qué bé que s'estava allà, la platjeta al costat, encara sense gaires turistes... un plaer! I a la nit, a sortir amb els amics... que he perdut el costum, o bé el temps ha fet de les seves, però què n'estic de cansada avui!!! aixxx...

He tornat amb el tren (quin dia més maco ha fet) i quan he arribat a Molins i pujava cap a casa, xino xano perquè hi ha un caminet de pujada; anava jo pensant (sí, pensant, que ja era persona, les neurones tornaven a funcionar després d'una nit "festiva"), "com ha canviat el poble!!". El paisatge que veia i el que hi havia abans. La part del cantó de la via; la fàbrica del Raky (era així?); la fàbrica del vidre; on visc jo, que era muntanya (un camp de futbol improvisat); els camps que hi havien al voltant, de cirerers i els horts; l'antic Ramón i Cajal (el meu cole) solet a la muntanya, sense l'institut Bernat el Ferrer...i tantes coses més! I això per la part de dalt, però i la resta de Molins? El barri de "La llave de oro", La Granja, on està el parc de la Mariona (hi havien cirerers també, del Cristòful)... buf!, els meus germans no s'enrecorden d'això!!!

Penjaré fotos, que en tinc unes quantes.

És llei de vida, i de vegades va bé mirar enrera per adonar-nos del que s'ha fet, del que s'ha millorat, i també per veure el que encara falta per fer (no parlo només de pisos i edificis, si no de la vida a Molins). En reflexionarem sobre això oi? Apa vaaa... que podem treure cosetes en clar.

Però ho deixem per demà, que ara ja és tard.

Us explicaria més coses del cap de setmana, però deixo uns temes per més endevant i unes altres pel cafè que tenim pendent...

Ara, a descansar!

Bona nit a tots i que comenceu bé la setmana!!