divendres, 23 de març del 2007

Divendres faves tendres...

Hola a tothom!

Abans que m'oblidi.... PER FI ES DIVENDRESSS!!!! Apa, ja ho he dit, que mireu que de vegades sembla que no arriba mai...

Més cosetes.

He estat mirant la web del Xavi, i m'ha agradat molt la notícia d'ahir "No hi haurà programa electoral fins que no hagi escoltat a tothom, fins que no hagi parlat amb tothom." Què bo, que ens donin la oportunitat de dir i de ser escoltats, de que amb "L'Enraona amb el Xavi" puguem expressar les nostres opinions, dubtes, queixes, propostes... el que sigui!! Si fins i tot ens ha donat el seu mòbil, què més volem?

L'únic problema és que els dies d'enraonar jo no hi arribaré a temps (el meu fantàstic curs que m'ocupa els dilluns i els dimecres), sempre em queden els sms... Cap problema!

I ara, el tema de la tarda, que com que no tinc ni orelles per escoltar la ràdio, m'ha dit mon pare, que el PP anuncia un boicot als mitjans del grup Prisa. Què dius!!?? Que sí dona, que ja se'ls hi ha anat del tot la xaveta, que ja no saben què fer. I dic jo, els votants del PP, creuen que els hi han de dir quin mitjà de comunicació han de veure, llegir o escoltar??? Bé, ja que cadascú faci el que vulgui.

Ja vaig viure el boicot al cava i demés productes catalans (fa d'això de any i mig o més), no tothom és igual, us recordo. Però vaig tenir la mala sort de que el meu professor de pràctiques de cotxe, cada vegada que seia jo al volant posava la COPE i tots a escoltar el meu amic Jiménez Los Santos... aiiixxx!!! No sé ni com no em vaig estampar!! Ara, cadascú és lliure d'opinar, de pensar, de dir el que vulgui, però sempre amb respecte, que som persones, si us plau!


Per què ens compliquem tant la vida???

Siguem feliços!!

Apa, marxo ja que he quedat...

Fins després i si no fins diumenge!!!