dilluns, 12 de març del 2007

Comencem


Ja sóc aquí! Per fi, començo a escriure al blog després d'una setmana amb només el títol... era l'únic que tenia clar...

Començo un Blog, a la vegada que començo nous projectes, podem dir que fa uns 3 mesos que la meva vida són canvis. Canvis de casa, canvis a la convivència (al dia a dia), canvis de feina (un món nou per cert), canvis en el meu temps lliure...

Massa coses?? noooo... Qui em coneix ja sap que és normal en mi, seria estrany que dugués una vida rutinaria de casa a la feina i de feina a casa. Jo? la Jessica? qué dius!!!

Després de 4 mesos de tornar a viure a casa amb els pares (sí, que la vida fa moltes voltes, que mai sabem on acabarem), ha costat però ja ho portem de meravella. A la feina, he aconseguit fer-me valer i dur endevant un projecte ambiciós i nou (els jefes estan espantats), encara que alguns diuen que no en treuré res, ja sabem que a tossuda no em guanya ningú...

He tornat a trobar antigues amistats, he reforçat les que sempre han estat, tot hi haver estat lluny i n'he fet de noves... he trigat un temps en habituar-me però res, de seguida el mòbil i el correu funcionant a tope!!!

I el que em faltava... sí, nois i noies, per fi, després de molt xerrar, debatir, a cercles reduïts, m'he afiliat al PSC... què hi farem... de vegades penso que estic una mica pillada, però: em fa molta il·lusió, vull participar, fer cosetes pel poble i per nosaltres!!!

Com deia en Xavi l'altre dia: "no hem de tenir vergonya de ser del PSC", crec que més o menys ho va dir així. Endavant!!!

Em queda molt per aprendre, i estic predisposada a fer-ho!

Gràcies a Maribel, per atendre'm els dubtes del principi.
Gràcies a Miguel, per escoltar-me i respondre'm sempre (què en sóc de pesada)
Gràcies a Pilar (sempre "La Pili"), per acollir-me.
Gràcies a Xavi, per reforçar el meu entusiasme.
Bé, GRÀCIES a tothom!!!!

I per últim, no m'oblido dels meus pares, la meva família, que em recolza en tots els passos i projectes que dono... GRÀCIES! Us estimo!

Bé, m'acomiado aquí, espero seguir l'hàbit d'escriure i posar-vos al dia de la meva història.

Fins aviat!!!!
Sigueu feliços!!

1 comentari:

Pilar Guzmán ha dit...

Hola. Bienvenida!!! ya somos una más, eso siempre es interesante. Espero que tu aventura en el PSC sea tan positiva como la mia... ya verás que esto engancha y no puedes parar...Ya sabes que puedes contar conmigo para lo que quieras... me temo que haremos un buen "tandem"
Un abrazo y suerte!!