dijous, 26 de juliol del 2007

PRE-VACANCES

Bon dia... dijous ja!

Ja ens comencem a acomiadar, ja es comença a olorar a platja, a muntanya, a sol, a piscina, a protector solar, a síndria, a gelats impossibles, a despertadors muts, a llibres retrobats, a migdiades interminables, a aperitius a terrasses, a nits fins a la matinada... uiissss!!!

Us vaig dir que jo no tanco per vacances, així que on sigui, aniré escrivint, potser no tant seguit, però us mantindré informats.

Ah! m'oblidava d'explicar-vos que ahir vaig visitar el Parlament... no vaig poder fer una visita molt llarga perquè anàvem amb pressa, però hi tornaré. La NFC i jo, sola m'hi perdo!!! Em va agradar... gràcies a lameitat per l'itinerari.

Comença la Festa Major al Papiol, aquesta nit recomanem el Concert Fusió amb Pedro Javier González Trío, que ja va actuar aquí a Molins a la Traska Truska. Sí que és tard (a la 01:00h) i que demà encara treballem... ja veurem...

Família, descanseu a les vacances, carregueu les piles que hi ha molt per il·luminar a la tornada. Us trobaré a faltar a alguns....

I ara, que passeu un bon calorós dia... mare meva quina calor!!!

Petonets i sigueu feliços!!!