dilluns, 16 de juliol del 2007

CAP DE SETMANA

Sant torne-m’hi... no he escrit res aquests dies. Complicat ... Ha estat un cap de setmana “difícil”, per moltes coses i bé... de vegades cal “reciclar”... per això necessitem les vacances!!!

El divendres vaig marxar a Calella, també hem de tenir temps per un! Sortir a sopar i un passeig, i dissabte a la platja!!! Sí, ja vaig estrenar-me a la piscina i em faltava la mar, què bé que s’estava!!!

No tinc fotos, nois, us deixo aquesta de la Platja de Garbí que és on vaig estar. I una prova de que no us enganyo...

El dissabte vam anar a l'Ethereal Fest. Personalment, no sóc fan, però, estàvem allà uns quants amics, i ens ho vam passar bé. No, no em va tocar ni el piercing ni el tatoo... mmm... jejeje... no va sortir el 188!!

Ja parlarem al cafè...


I diumenge de reunió-dinar-cafè-berenar... només vull dir un parell de coses: comandosandia, siempre sin injertar, el oro está en la mente....



Sí, sí, un cap de setmana festivalero, què voleu que us digui, em podria posar a xerrar sobre els camins de la vida, els canvis, la presa de decisions... però no hi ha ganes de filossofar, que avui és dilluns.

I aquesta setmana: ÚLTIM PLE abans de les vacances, és clar.. i ara recordo una cosa, l’alcalde se’n va de vacances (també té dret) i us passo a dir qui el substituirà i en quin moment:


- De l’1 al 12 d’agost: Víctor Puntas
- Del 13 al 19 d’agost: Joaquim Martí
- Del 20 al 26 d’agost: Joan Ramon Casals
- Del 27 d’agost al 2 de setembre: Montserrat Cateura

Tot això està a la resolució d’alcaldia número 2113. I es passarà a donar compte al proper ple. I bé, ja sabeu “alcaldes/essa per uns dies”...
Doncs això, que ens veiem el dimecres, a les 19:30, al Ple de benvinguda de les vacances... perquè ens entenguem.

Fins després...
Petonets i sigueu feliços!!!


PD: sabeu on venen samarretes d'home que estiguin bé? és un deute...