dilluns, 4 de juny del 2007

CAP DE SETMANA LLARG

Hola a tothom... com esteu?

Què tal el cap de setmana llarg? Espero que bé... per a mi, ha estat això... llarg. Sort d’avui, que es pot agafar energies per la setmana.

Divendres ja vam acabar la setmana laboral amb reunió i posterior sopar. Havíem de celebrar el resultats no? A la Taska Truska es menja molt bé... I després a fer una mica de copeo, de ball i de riures.


El dissabte, dia central de l’ESPORTÍSSIM '07, vam estar fent un tomb, és clar que no vaig poder veure-ho tot, però hi havia molta participació.

Vam estar a la Fira Birra, una estoneta, fent-la petar amb els amics, tot maquinant i rumiant cosetes per fer...

A la tarda, ens vam trobar uns quants al barri Bonavista, a la plaça dels Pins, on feien la Festa de la Primavera. Actuacions variades, presentava el Carles Vives... i vaig marxar quan encara estava actuant el Manel Ferrer, just després de cantar una copla, mira que n’és de polifacètic aquest home. Que va començar amb "Paraules d’amor del Serrat"... Té el programa “Al meu aire”, a Radio Molins, els divendres d’onze a dotze de la nit. El recomano.

I, direu, “on anava aquesta a mitja actuació?”, doncs a veure Elvandar, al concert que organitzaven els Metal Defenders. Nois, què bé m’ho vaig passar, ens vam trobar una bona colla d’amics, que no ens veiem des de fa temps. Vam riure molt. Elvandar, els millors. I en general, molt bé.

I ja que estàvem, doncs, a sopar tots junts i a celebrar el dissabte... vaig estrenar la terrassa de l’Eitwo. Llàstima que feia fred i vam marxar aviat.

Em vaig perdre l’acte que feia L’Agrupació Lorquina al Foment, per celebrar el dia de la Regió de Murcia. Ja m’han explicat les companyes que va ser prou entretingut.

És clar, ja som a diumenge. Ja ens comencem a relaxar. A la tarda anem a fer un té al Nimbin, té de canyella, molt bo. I després anem a veure com ballen sardanes a la Plaça de Catalunya (la de l’Ajuntament). I després, un volt per la Fira, a sopar i cap a casa.

I avui... descansem, home!!! Que hem de preparar la resta de setmana, que encara que amb un dia menys, es presenta molt completa, per no dir pesadeta!!!... jajaja!

Us deixo un vídeo... dedicat a tothom qui li agradi el Serrat (que som uns quants), i a qui no també...
Espero que hagueu començat bé la setmana.

Petonets i sigueu feliços!!!


2 comentaris:

Anònim ha dit...

No coneixia el video
la cançó es molt maca i molt coneguda arreu d'espanya malgrat està cantada en català.

Pocs espanyols he vist cantar en català i he conegut molts catalans cantant en castellà. I no serà perque els catalans anem sobrats de cançons, autopistes ni de rés.

Anònim ha dit...

Ja veig que no ets tant valenta com semblava.

No és necesari la censura simplement pots esborrar els post que no t'agradin.

Si més no aparenta ser més democratic, ja que d'entrada els que vegin penjada la seva resposta no sabran que borres la d'altres.