divendres, 1 de juny del 2007

ACABEM EL DIJOUS

Bona nit... us presento al Ruben.

Volía començar a explicar-vos planets pel cap de setmana, però amics, una companya m’ha enviat l'ecografia del seu fill, i m’ha dit que la pengi al blog i... què voleu que us digui, per començar està bé!!! ÉS EL FUTUR...

D’aquí uns tres mesos el tindrem aquí, aquest us dic que serà dels bons, serà carn de comando... no ho dubteu, com sa mare, com el seu avi, com la família... Mi niña, prepara el walky talky!!! Jeje...

I aquest cap de setmana, a més de reunions i sopars (ja em veureu per aquí, segur); a més de Fires de Cervesa, de Fires de Brocanters i demés... (que m’hi passaré a veure el Chechu...).

Hi ha un concert organitzat pels Metaldefenders. Ja veieu el cartell. Jo aniré a veure’ls,
Conec a Elvandar
i Dragonslayer... que s’ha de ser plural i és bo conèixer!!!




Avui he rebut notícies d’un bon amic, que via USA ha trobat aquest blog. Feia molts anys que no en sabia res... No dubtis que aniré a visitar-te, i serà aviat!!

Cada dia és diferent. Cada dia n’aprenc. Cada dia veig qui està al meu costat. Gràcies pel recolzament, pels consells (que sííí, que pararé la màquina), pels ànims, per pujar l’statcounter, per tot!!!

Seguireu tenint blog, revistes de ciclisme, emails i sms, somriures i abraçades. Ànims pels dies que se’ns acosten. Força. Fem pinya.

Bona nit a tothom... demà és divendres!!

Petonets i que descanseu... fins demà...


PD: una altra opció pel cap de setmana... el cinema...

1 comentari:

Anònim ha dit...

Molts ànims bella dama. Com ja us he manifestat, podeu comptar amb mi per coninuar la lluita. És just! Posaré de la meva part perquè així sigui!

Als vostres peus,