diumenge, 15 d’abril del 2007

La setmana que passa i la setmana que ve

A punt d'acabar la setmana i preparant la propera, penso en els dies que han passat...

La tornada a la feina (per alguns, més difícil que per a uns altres); els preparatius de l'enRAOna amb el Xavi; la pluja a Collserola (i a tots llocs); l'ambient a la feina amb els quatre gats que érem (les "cacofonies" i "calcomanies" i "adéu que vagi bé"... jaja); més reunions; el "bon dia" del meu cap...

I aquest cap de setmana, dissabte al matí ens vam fer fotos per la presentació de les llistes (bonic dia). No he vist com he quedat, però, estic millor en persona... jeje...

A la tarda, vam anar a la presentació del dvd "Un nou ordre de vida, Molins de Rei 1939-1945". Un dvd molt interessant i emotiu, que em va recordar els meus avis. I no vaig ser l'única.

Es va fer a la Sala d'Actes de Ca n'Ametller, i estava ple. És clar que l'espai és una mica reduït. Pot ser en un altre lloc... Que s'hi estava bé però... No hi ha un lloc més adient (per espai i per les característiques audiovisuals)? Falten infraestructures pels actes culturals i lúdics? Falta millorar les que hi ha?

Home, si ens posem a comparar amb altres pobles, doncs clar, hi ha llocs on estan pitjor, però el problema és que hem de mirar d'arribar a ser com els que estan millor, com diu la
Carme.

Parlem-ne, va, que ja és hora, que no podem ser conformistes, que segur que teniu alguna cosa a dir. Tenim una cita demà i dimecres amb el Xavi, per parlar d'això i de més coses. A les 19:15 a la Sala d'actes abans esmentada. Demà toca Serveis Socials, Salut i Educació i dimecres Cultura, Esports.

Jo us espero.


I espero també que tingueu bona setmana, que sigueu bons, que la predicció meteorològica preveu que no plourà gaire, així que potser ens tocarà el solet i tot. Que vagi bé...

Fins demà!!!