divendres, 29 de febrer del 2008

DIA 6 I MÉS COSES

Bona tarda a tothom!

És hora de posar-nos al dia... anem per parts.

El dimecres a la nit, Ple. Com ja sabreu, el punt del PAM es va deixar sobre la taula, es va treure de l’ordre del dia. El motiu? Suposadament, el fet que el PSC hagi presentat aportacions al document ha portat a intencions de diàleg. Tinc la meva opinió sobre el tema, però de moment, fins que no hi hagi un pas endavant, no dic res. La nostra companya, Esther Espinosa, ha fet la seva raó de la regidora d’avui sobre aquest tema. Us la linkaré d’aquí poc.

Com va sent habitual, es van presentar mocions (molt lícites!!!), que pel fet que sigui, fa que el clima es torni soporífer per a uns i excitant per a altres. El cas és que molta gent que escolta el Ple a la ràdio, quan arriben aquests punts o bé canvien d’emissora, o bé directament tanquen la ràdio. Pensem-ho.

Sí, vaig intervenir al ple en el punt de l’aprovació de l’adhesió al manifest del Dia Internacional de la Dona. No us ho escriuré ara, perquè ho penjaré a la web del PSC Molins però us diré que la frase final va ser: “Perquè mentre hi hagi violència de gènere, la societat mai serà justa, ni democràtica, ni igualitària.”

Us deixo un vídeo que té penjat el Fran Soto al seu blog.


Només dir que queda molt per fer, i TOTS estem implicats.


Petonets i sigueu feliços!!!

M'agrada el nou tricicle, m'agrada que plogui i surti el sol, que no hi hagi colors sino amics, que ens mirem als ulls, que el cafè sigui bo... i riure!!