dimecres, 23 d’abril del 2008

FELIÇ DIADA DE SANT JORDI 2008

Feliç Diada de Sant Jordi a Tothom!!!


A Molins, es fa la Marató de Poesia a Ràdio Molins de Rei, aquest matí ho he estat escoltant!!

Roses? Llibres??? Aquí a la feina (no ho digueu a ningú... TRES ROSES ens han regalat, primer, el Josep Mª Balcells, de bon matí, després en Jaume (el jefe), i per últim el Roberto Labandera (una mica "presionat"... jiji). Gràcies a tots!!! I, perquè ens han tancat el Parlament, que si no... aajaaja!!!
Val a dir, que aquest matí, ja tenia la rosa de mon pare esperant-me (com sempre, gràcies!), i en tornar de la feina, la del meu germà (gràciesss!!)...

Esperem més???? jo no!!! I llibres??? .....


Que jo també he regalat les meves roses eh? Encara que virtualment, espero no haver-me descuidat a ningú. Mireu això...

Felicitats els Jordis i Jordines, felicitats els herois i princeses, felicitats els escriptors i lectors!!

Ens veiem aquesta tarda pel poble.

Petonets i sigueu feliços!!!

Sant Jordi m'agrada,
i el Drac també...
perquè el príncep blau...