dilluns, 27 d’abril del 2009

I a finals de mes... Ple Municipal!

Bona tarda!

Avui tenim Ple ordinari... i podríem destacar els punts:

4. Aprovació de la revisió del cànon per l’anualitat 2009 i modificació del contracte del servei municipal de recollida d’escombraries, recollida de paper i cartró i neteja viària.

5. Aprovació de la revisió del cànon per l’anualitat 2009 del servei municipal de la deixalleria.


Ja sabem que els temes de neteja són molt coneguts a Molins, potser no tant la neteja com l’absència d’aquesta... ja m’enteneu... Us explicaré...


El passat dia de Sant Jordi, ens vam trobar amb una Plaça de la Creu atapeïda de molinenques i molinencs que miraven els estants i buscaven el seu llibre o la seva rosa per regalar... o no...



Es feia la II Marató de Poesia a Ràdio Molins, i vaig llegir un parell de poemes abans de les 7, amb l’Oriol i l’Eli amb mi... i escoltant-se al carrer... dues poesies del llibre "Sota el perímetre del vent" (March Editors) del poeta de La Palma Jordi Roig:

CARÍCIA
Et vaig dir que em delia
per estimar les nits sota els teus ulls.
Un quart d'hora més tard desfullaves estels
en l'ordre invers de les mirades;
sense voler em va caure una carícia
.

POEMES
Regala'm set o vuit paraules més.
Tu no les fas servir i acabaràs llençant-les.
O, si ho vols, et proposo un intercanvi:
el meu abric pel teu hivern:
el teu mirall pels meus poemes.


Després vam passejar una estoneta més, aprofitant el dia fantàstic que feia, saludant els amics... i celebrant el dia de Sant Jordi com cal, amb Rosa i Llibre inclosos! El Cavaller Sant Jordi ja sap com fer-ho... gràcies!!!

I bé, seguim la feina... us explicaré què tal ha anat el Ple, on veurem reflectida l’acció de Govern, un altre cop, una
acció insuficient, inútil i ineficaç per al poble de Molins de Rei.


Petonets i sigueu feliços!!