dilluns, 3 de març del 2008

DIA 9

Què hi ha de nou?


Doncs quan hi ha feina hi ha feina, i és igual que sigui dilluns que diumenge... sí, ahir diumenge, vam estar fent Campanya a la Granja (vaig tenir converses memorables amb alguns veïns), al matí. Els globus són un bon invent.


I a la tarda, ens vam acostar al Casal d'Avis Primer de Maig, què voleu que us digui, els diumenge a aquelles hores, fan ball, i s'ho passen d'allò més bé!!! I de passada, jo també m'ho vaig passar de conya. Ball, rialles, acudits i més coses...






I després... a preparar el dilluns!!!



Quan vaig estar tranquil·la a casa, i llegia i trastejava per internet, em vaig trobar amb l'oportú article de Don-Aire al seu blog. Llegiu-lo que està molt bé. Tenint clar quina és la intenció del PP, millor votar TOTS!!


Sí família, avui el segon debat... però ja és un altre dia.