dilluns, 31 de gener del 2011

VISCA LA FIRA DE LA CANDELERA!!!

Ja la tenim aquí!

En uns dies Molins de Rei estarà ple de gent de tot arreu que ens omplirà els carrers passejant i firant-se. Podem comprar-nos un morter a la Plaça de la Creu, un jersei fet a mà al Carrer Major, una coca de vidre al Carrer Miquel Tort, i també ametlles o garrapinaydes, o xufes, o un tros de coco, o un pa de cereals de la Fira Ecològica, o mel de mil flors al carrer o unes arracades xulíssimes de la Fira d’Artesans!!!

I ens podem trobar els amics que feia temps que no vèiem... sempre em trobava a la Marta, a l’Eli, companys de cole que te’ls trobes pel passeig Terraplè...

Podem anar a la Fira de Vins, cada any amb tantes visites!!! I què em dieu de la Fira d’Alimentació??? Uuummm... quina gana... recordo un estand on feien entrepans de botifarra de la Garrotxa boníssims!!!! ... Els formatges i embotits... es nota que tinc gana eh?

Ah! Potser comprem un arbret o un gessamí pel pati a la Fira del Planter.. sí sí!!!

M’entusiasma la Fira... sempre m’ha agradat passejar-me, tot i haver-hi tanta gent pels carrers que de vegades no pots ni caminar!!! I parar-me a mirar arracades, i comprar-nos coca de vidre, o alguna crep... i no és fira si no menjo xufes i coco!!! Cadascú tindrà les seves tradicions no?

Estarem a l'estand del PSC a la Fira d'Entitats, com cada any, i espero trobar-vos allà i voltant per la Fira!!!

Gaudim d'aquest petit "parèntesi" en aquesta vida tan complicada...

Us passo unes fotos dels actes "firals" del passat cap de setmana!! Alguns em deixo eh???





Petonets i sigueu feliços!!!!