dimarts, 11 de gener del 2011

NOU ANY, NOVES AVENTURES

Hola a tothom!


Ja hem superat la meitat del primer mes del 2011... ja podem dir si els bons propòsits que tots en més o menys mesura hem planejat dur a terme el nou any, van per bon camí... La dieta, deixar de fumar, fer exercici, no enfadar-nos tant, etc... Com ho porteu?

Personalment, el meu any es presenta amb molts bons propòsits i aventures... sí, diguem aventures!! L'aventura d'adaptar-se a un nou horari, noves tasques, nous reptes. L'aventura de treballar pel projecte que m'entusiasma i pel qual estic convençuda que aquest maig aconseguirem el nostre objectiu. L'aventura de seguir al costat de les persones que estimes. L'aventura de ser feliç.

Doncs avui que el nou any encara està començant, que tot està per descobrir... jo proposo (i començo a dir el que se'm passa pel cap):




  • Escriure més sovint al blog.
  • Acabar de llegir el llibre que vaig començar per Sant Jordi del 2009!!!
  • Fer exercici (tampoc passar-se)
  • Graduar-me la vista
  • No oblidar-me la llista de la compra
  • Portar les piles a la deixalleria (tinc un milió)
  • Actualitzar la llibreta de contactes
  • No oblidar-me de la raó del regidor (important)
  • Escriure cartes als amics que estan lluny (i als d'aquí al costat també... per què no!!)
  • Sortir més amb les nenes
  • Anar a Calella
  • Anar a Totana
  • Fer una bufanda
  • Anar a Madrid
  • Muntar l'estanteria
  • Col·locar i ordenar tots els meus papers (en l'estanteria muntada, és clar)
  • Fer més pastissos
  • Escriure un mail, un sms o trucar quan em vingui al cap (i al cor), aquella persona que trobo a faltar.
  • Donar les GRÀCIES sempre.
  • Fer petons
  • Donar moltes abraçades.
  • Cantar
  • Ballar
  • ESTIMAR

I em deixo coses... moltes!!! però tot es resumeix en una cosa... SER FELIÇ.


Apa... petonets i fins aviat!!!!